maanantai 2. joulukuuta 2013

Oma YouTube-kanava!

Tein tänään kaneilleni oman YouTube-kanavan, jonne tulevaisuudessa koitan ottaa videoita kaneistani. Tämä ei ole vielä varmaa, riippuu onko puhelimeni kameran laatu tarpeeksi tarkka. En halua julkaista sellaisia videoita jotka on vaan sellaista laadutontamössöä. Mulla on kyllä kamera, mutta sillä ei valitettavasti voi kuvata videoita. Mulla on paljon menoa arkena (koulu, läksyt, kokeita), joten lupaan koittaa videointia vasta viikonloppuna. Jos se ei onnistu, en voi mitään mutta jatkan bloggaamista. Olis kyllä mukavaa kuvailla kanien päivää yms.
En alussa oikein hallinnut YouTuben käyttöä, vaikka mulla on ollut joskus käyttäjä siellä. No kyllähän mä onnistuin joitain seurailemaan ja tykkäilemään videoista. Siihen se sitten jäikin, mutta mä koitan tässä illan aikana vielä tutustua tuohon! Kuvia ei tänään tule, koska en ole kuvaillut kaneja.
YouTube-kanavaamme pääsee tästä! Blogin ulkoasu on vielä tosi kesken ja etsinkin henkilöä joka tekisi mulle bannerin! Jos joku on valmis tekemään bannerin, laittaa tonne alas kommenttia. :)

2 kommenttia:

  1. Mullakin on kanin hoito kanava :D hihii joo, mutta en ole itse mikään ammattilainen bannerin tikijä, mutta ajankuluks voisin kyllä aina yrittää ? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihih, mäkin yritän tehdä tosta mun kanavasta hoitokanavan, mutta katsotaan nyt.. :D Juu, hei mä otan yhteyttä suhun sitten kun oon päättänyt minkä tyylisen bannerin haluan ja millä kuvilla.

      Poista