torstai 2. tammikuuta 2014

Kanien lelut/virikkeet

Moikka moi ja HYVÄÄ UUTTA VUOTTA KAIKILLE! Pyydän tässä alussa jo anteeksi sitä, etten ole tehnyt teille mitään kunnollista postausta vähään aikaan. Saimme siis uuden perheenjäsenen ja meillä on ollut pennun kanssa kaikenlaista tekemistä ja illalla olen ollut todella väsynyt joten en ole päivitellyt blogia. Mutta täällä olen taas! Mietin kauan, että minkälaisen postauksen tekisin teille seuraavaksi. Ekaksi tuli mieleeni tehdä virikeideoita-postauksen mutta juurihan minä sen teille tein, joten ajattelin tehdä sitten kaniemme lelujen esittelyn. Nellillä ja Felixillä ei ole kauheasti leluja koska teen ne suurimmaksi osaksi itse vessapaperirullista ja pahvista yms. Mielestäni se on paljon parempi vaihtoehto kuin ostaa eläinkaupasta kalliita leluja jotka eivät välttämättä ole turvallisia kaneille. Lelujen turvallisuus on minulle todella tärkeää!
Pidemmittä puheitta esittelen nyt kaniemme leluja/virikkeitä joita ei ole kauheasti mutta ihan tarpeeksi. Jotkut eivät ole tavallaan leluja mutta otin ne kummiskin mukaan tähän postaukseen.

Kaneillamme on tälläisiä leluja:






4 kommenttia:

  1. Kiitos samoin ja onko teillä palloja?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oli tennispallo, mutta annettiin se koiranpennulle. :)

      Poista
  2. Kivoja leluja! Mäkin teen yleensä pahvista meidän neitien lelut :) Meillä kun ei mitkään lelut kauaa kestä koska nuo leikkii melkeinpä millä vaan :D

    http://noorajapuput.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Joo, se on mun mielestä parempi vaihtoehto että tekee itse!

      Poista